Merhaba,
Geçen sene 5,60tl( beş lira altmış kuruş) diploma için resmi bir bedel kesiyorlardı. Bu sene bu bedel maksimum 50 kuruş falan artmıştır veya aynıdır.
Kısaca sizden 5,60tl almaları resmi olarak gerekiyor. 50 lira değil sadece resmi olan tutarı ödeyeceğinizi belirtin.
Diploma parası zorunlumu !
19
●3.627
- 23-04-2013, 07:25:56o senin dediğin doğuda olur hocam doğuda bizim okul öyle bir okul değil muhtaç değil yani ...loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam olurmu öyle şey ya diğer arkadaşlarım? Olmaz zaten bakanlık gerekli açıklamayı söyledi yok öyle bişey dedi bana bundan sonra kimse bişey yapamaz.EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadarı öderim hocam sadece resmi olanınıHasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle