Merhaba,
Geçen sene 5,60tl( beş lira altmış kuruş) diploma için resmi bir bedel kesiyorlardı. Bu sene bu bedel maksimum 50 kuruş falan artmıştır veya aynıdır.
Kısaca sizden 5,60tl almaları resmi olarak gerekiyor. 50 lira değil sadece resmi olan tutarı ödeyeceğinizi belirtin.