Bir ara Amerika'da tır alacak bi arkadaş vardı :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir ara Amerika'da tır alacak bi arkadaş vardı :)
30
●
2.584
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bir ara Amerika'da tır alacak bi arkadaş vardı :)
1
2
3
4
22-04-2013, 14:03:55
#1
aselsoft
Arkadaşlar merhaba bilenler bilir bir ara Amerika'da tır alacak bir arkadaş vardı daha sonra Çin li bir bayanla sevgili olup Çin'e gitmişti
O arkadaşa ne oldu yav yaşıyor mu ?
22-04-2013, 15:21:05
#2
Kizil-ML
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
nerden esti aklına, bende hatırladım şimdi
22-04-2013, 15:43:32
#3
fikiralemi
http://www.youtube.com/watch?v=XdnssW9JZbk
hocam bu mu :d
22-04-2013, 15:50:28
#4
Lone
Nicki neydi sanki venom diye hatırlıyorum yanlışsam özür dilerim
22-04-2013, 15:54:19
#5
on2
Bende merak ettim, şimdi
22-04-2013, 15:56:24
#6
PaSaSa
evet hatırladım bende
hatta video resim filan yollamıştı
22-04-2013, 16:14:43
#7
Lock53
kim kim
yollayın SS leri
22-04-2013, 16:24:52
#8
teknohaberci
Sevgilisinin fotoğrafını paylaşıp yorum falan istediydi. Artist bir arkadaş kendisi.
22-04-2013, 16:39:42
#9
WebColden
Üyeliği durduruldu
Merak ettim doğrusu
Resim varmı hiç
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler