Güzel ve Şık Giyinmek için...
56
●4.241
- 20-05-2013, 22:42:36Öyle düşünme hocam.İzmir'de Aydınlı mağazalarında sezon indirimine denk getiririm hep daha Polo gömleğe 35 TL'den fazla para vermedimtugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yaz kampanya vardı 3 gömlek 100 TL.Kiğılıda aynı şekilde takım elbise hariç doğru düzgün para ödemedim 
Yani işin özü paranın az veya çok olması değil paranın değerini biliyorsan ucuzu kovalarsın isterse trilyonların olsun
Saygılarımla. - 20-05-2013, 22:51:19Hollister urunlerinide tercih edebilirsiniz arkadaslar, urunleri gercekten guzel.
Geçen yaz kampanya vardı 3 gömlek 100 TL.Kiğılıda aynı şekilde takım elbise hariç doğru düzgün para ödemedim