tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortalamaya göre parası çok olan kaliteli yerlerden giyiniyor
Öyle düşünme hocam.İzmir'de Aydınlı mağazalarında sezon indirimine denk getiririm hep daha Polo gömleğe 35 TL'den fazla para vermedim Geçen yaz kampanya vardı 3 gömlek 100 TL.Kiğılıda aynı şekilde takım elbise hariç doğru düzgün para ödemedim
Yani işin özü paranın az veya çok olması değil paranın değerini biliyorsan ucuzu kovalarsın isterse trilyonların olsun
Saygılarımla.