Ortalamaya göre parası çok olan kaliteli yerlerden giyiniyor
Öyle düşünme hocam.İzmir'de Aydınlı mağazalarında sezon indirimine denk getiririm hep daha Polo gömleğe 35 TL'den fazla para vermedim

Geçen yaz kampanya vardı 3 gömlek 100 TL.Kiğılıda aynı şekilde takım elbise hariç doğru düzgün para ödemedim

Yani işin özü paranın az veya çok olması değil paranın değerini biliyorsan ucuzu kovalarsın isterse trilyonların olsun
Saygılarımla.