hahah yok yok cyber-warrior iyidir , iyi işler yapıyorlar.
yok yav iyi değildir çocuk yuvasıdır 2004 2006 yıllarında iyiydiler saglam adamlar vardı. o sıra zamanlarda hack camiasında mükemmel bir rekabet vardı savsak,tahribat, hele birtane kurdih sniper vardı eleman ingilterede doktordu redhack adına çalışıyodu cmg idi o zamanki gurubun adı
silinme terimini eleştirmiştim. ayrıca yarın yine açılacak derken ertesi günü kastetmedim. kapalı olup olmamaları pekte ilgilendirmiyor, kaldı ki açık olan yığınla israil gov. sitesi mevcut hala. yani bi yere kadar sürecek.