onurkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahah yok yok cyber-warrior iyidir , iyi işler yapıyorlar.
yok yav iyi değildir çocuk yuvasıdır 2004 2006 yıllarında iyiydiler saglam adamlar vardı. o sıra zamanlarda hack camiasında mükemmel bir rekabet vardı savsak,tahribat, hele birtane kurdih sniper vardı eleman ingilterede doktordu redhack adına çalışıyodu cmg idi o zamanki gurubun adı