silinme terimini eleştirmiştim. ayrıca yarın yine açılacak derken ertesi günü kastetmedim. kapalı olup olmamaları pekte ilgilendirmiyor, kaldı ki açık olan yığınla israil gov. sitesi mevcut hala. yani bi yere kadar sürecek.