• 19-03-2013, 17:45:59
    #1
    Şuan mal gibi oturdum kaldım, güzel bi domain regledim derken tam siteye bi gireyim dedim pat karşıma geldi burası. Deli gibi kendi kendime gülüyorum şuan, neden giripte bakmadım hiç siteye boş diye pat regledim



    Ne olcak bu domain acaba fikri olan var mı işe yarar mı
  • 19-03-2013, 17:51:49
    #2
    Satın alma işlemini iptal edip geri ödeme isteyin..

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 19-03-2013, 17:52:20
    #3
    Kaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satın alma işlemini iptal edip geri ödeme isteyin..

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    ihs e-destek ile aldım, ordan yapılabilir mi bu işlem?
  • 19-03-2013, 17:54:06
    #4
    Kaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satın alma işlemini iptal edip geri ödeme isteyin..

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Mantıklı mı bu işlem.Adamlar banane demez mi ?
  • 19-03-2013, 17:54:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ihs e-destek ile aldım, ordan yapılabilir mi bu işlem?

    Reglenmiş domain geri alınmaz ama deneyin
  • 19-03-2013, 18:06:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    @Cankat,

    domain alırsın engelli çıkar, site açmak istersin bir tane online hostingci olmaz, site kurarsın Google konularını indexlemez. (bkz: bahtsız bedevi)
  • 19-03-2013, 18:06:56
    #7
    Godaddy de yapılabilen bir işlem geri ödeme... Birsey yazmaniza gerek bile kalmıyor sadece aldığınız ürünü iptal ediyorsunuz.

    IHS kullanmıyorum bilemiyorum yani...

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 19-03-2013, 18:09:09
    #8
    Radius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Cankat,

    domain alırsın engelli çıkar, site açmak istersin bir tane online hostingci olmaz, site kurarsın Google konularını indexlemez. (bkz: bahtsız bedevi)
    ...

    Kaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Godaddy de yapılabilen bir işlem geri ödeme... Birsey yazmaniza gerek bile kalmıyor sadece aldığınız ürünü iptal ediyorsunuz.

    IHS kullanmıyorum bilemiyorum yani...

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    5,95TL boşa gitti desenize
  • 19-03-2013, 18:11:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ...



    5,95TL boşa gitti desenize
    Değil mi, o parayı Tipico'da çok güzel katlardık