Boştaki domaini regledim, TİB engelli çıktı :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Boştaki domaini regledim, TİB engelli çıktı :D
10
●
939
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Boştaki domaini regledim, TİB engelli çıktı :D
1
2
19-03-2013, 23:22:51
#10
Ertn
tib'e mail atıp engelin kaldırılması için başvurabilirsiniz. Sonuçta domain yeni sahibine geçti illaki bir prosedür vardır.
19-03-2013, 23:46:08
#11
muhammed
Godaddy nin bu huyunu seviyorum. Herifler acelece yanlış kaydettiğim domaini sildirler, ücret iadesi yaptılar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler