vodafone'da bu tarifeye geçenler nasıllar memnunlarmı? yorumlarınıza göre bende geçicem arkadaşlar özellikle internet hızı nasıl? şimdiden teşekkürler herkese.
Ben 8 yıldır vodafonedeyim müşteri kıymetini bilmiyorlar aslaa. Avea ya geçeceğim. net paketi aldım cok yavaş. lanet olsun 8 yıl ömrümüzü yedi anca. Avea 1000 dk ve sms 25 tl daha ne