• 22-03-2013, 20:11:58
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Fenercell'liyim memnunum.
  • 22-03-2013, 20:20:57
    #65
    ben bigüne birgün şu avea faturasının net dedikleri rakam geldiğini görmedim hep 15-20 lira yukarısı.
  • 23-03-2013, 17:28:34
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    az sonra gidiyorum time bakiye iade başvurusu yapmaya ve vodafone başvuru yapmaya.
  • 23-03-2013, 18:02:49
    #67
    Benim hat dün gece taşındı. Çekimi çok iyi avea ile sürünüyorduk.
  • 23-03-2013, 20:00:28
    #68
    Aylık min 70 tl ödüyorum Turkcell ile kalite mükemmel ama kendimi enayi hissettim şimdi
  • 23-03-2013, 20:40:12
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Turkcelle geçtik rahatladık diğerleri çekmiyor
  • 03-04-2013, 20:50:15
    #70
    vodafone'da bu tarifeye geçenler nasıllar memnunlarmı? yorumlarınıza göre bende geçicem arkadaşlar özellikle internet hızı nasıl? şimdiden teşekkürler herkese.
  • 03-04-2013, 21:07:46
    #71
    Ben 8 yıldır vodafonedeyim müşteri kıymetini bilmiyorlar aslaa. Avea ya geçeceğim. net paketi aldım cok yavaş. lanet olsun 8 yıl ömrümüzü yedi anca. Avea 1000 dk ve sms 25 tl daha ne
  • 03-04-2013, 23:04:16
    #72
    2000 sms heryöne 3000 dk avea içi ve 500 dk heryöne ve sınırsız internet 50 tl.AVEA

    Daha güzel tarifeyi daha güzel fiyata verebilecek varsa geçelim