Konu
Güle Güle Avea - Hayırlı olsun Vodafone
03-04-2013, 21:07:46
#71
Alpagu
Ben 8 yıldır vodafonedeyim müşteri kıymetini bilmiyorlar aslaa. Avea ya geçeceğim. net paketi aldım cok yavaş. lanet olsun 8 yıl ömrümüzü yedi anca. Avea 1000 dk ve sms 25 tl daha ne