Arkadaslar merhaba
Sabah idrar sikayetim vardi internette arastirdim agriyla birlikte kum dusurenler varmis
Benim agrim yoktu
Aksam 17:00 civarinda bobreklerim agirmaya basladi
Butun siteyi ayaga kaldirdim ciglik cigliga gittim resmen sesim kapi onlerinden duyuldu
Enistem doktor. Gelip agri kesici verdi ve serum bagladi
Saat 11 ve ben yeni yeni duruldum
4 litre su ictim
Su anda hic bir agrim yok. Kesin dusurmusmuydur yoksa gece devam eder mi..?
Tecrubesi olan varsa dusurup dusurmedigimi nasil anlayabilirim..?
Simdiden tesekkurler
Kum düşürmüş olan var mı..? Saatlerdir kıvranıyorum
17
●980
- 15-03-2013, 00:08:35ben kardesım ben 2 sene once kum doktum anlarım acını Allah acıl sıfalar versın bence hıc kıvranma acile git once apandısten suphelenecekler ılac vermeyecekler testlerden sonra ufak bır ıgne ıle serum mışıl mışıl uyuyacaksın karnında cam parcaları gezıyor sankı ınsanın dayanılmaz bence hıc katlanma dırek acıle gıt
- 15-03-2013, 00:32:38aynı durumu bende yaşadım resmen adamın anasını ağlatıyor. 1 - 1,5 gün sürdü bende ara ara saatlerde. 12 saatte bir içilen majeziği ben 4 saatte bir içiyordum ancak o kadar idare ediyordu en sonunda kafayı yeme durumuna geldim aldım bıçağı elime gözüm birşeyi görmüyor artık sokucam kesicem resmen orasını o duruma gelmiştim yani. Sonradan götürdüler hastaneye iğne yaptılar direk yarım saat sonra ağrıyı hissetmemeye başladım. Sende ağrı durumu nasıldı bilmiyorum ama ben hissediyordum yani geçtiği yerleri peniste hissettin mi veya yakın kısımlarına kadar geldimi hiç ağrı penistede hissettiysen ağrıyı büyük ihtimal düşmüştür kurtulmuşsun diyebilirim
