Arkadaslar merhaba
Sabah idrar sikayetim vardi internette arastirdim agriyla birlikte kum dusurenler varmis
Benim agrim yoktu
Aksam 17:00 civarinda bobreklerim agirmaya basladi
Butun siteyi ayaga kaldirdim ciglik cigliga gittim resmen sesim kapi onlerinden duyuldu
Enistem doktor. Gelip agri kesici verdi ve serum bagladi
Saat 11 ve ben yeni yeni duruldum
4 litre su ictim
Su anda hic bir agrim yok. Kesin dusurmusmuydur yoksa gece devam eder mi..?
Tecrubesi olan varsa dusurup dusurmedigimi nasil anlayabilirim..?
Simdiden tesekkurler