• 14-03-2013, 17:04:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bi arkadaşımın teli bir anda kapanmış ve içinde önemli bir kaç msj varmış. msjlar tele kayıt oluyormuş hattı başka telefona taktıgında msjları yoktu yanı telde kaldı garantiye versek msjlar yerinde dururmu yoksa garantiye verince herşeyi sıfırlayıpdamı gönderiyorlar.

    Tel markası : nokia n8
  • 14-03-2013, 20:06:07
    #2
    telefonun arızasına bağlı
  • 15-03-2013, 13:03:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonun arızasına bağlı
    hocam arıza n8 in bilindik arızasıymış biraz araştırdım kapandı daha açılmıyor sanırım bataryada bi parçamı ne oynuyormuş nokiada kabul etmiş bu sorunu sanırım.