arkadaşlar bi arkadaşımın teli bir anda kapanmış ve içinde önemli bir kaç msj varmış. msjlar tele kayıt oluyormuş hattı başka telefona taktıgında msjları yoktu yanı telde kaldı garantiye versek msjlar yerinde dururmu yoksa garantiye verince herşeyi sıfırlayıpdamı gönderiyorlar.

Tel markası : nokia n8