• 04-03-2013, 00:01:51
    #1
    Merhaba, bugun kredi karti ile pcdepo'dan laptop aldim ama kartimdan cekim yapilmadi. Pazar gunu oldugu icin mi cekilmedi acaba. Yarin is gunu eger yarin kesilecekse bu da bilgilerimiz kaydediliyor demektir yaniliyor muyum ?
  • 04-03-2013, 00:05:35
    #2
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bugun kredi karti ile pcdepo'dan laptop aldim ama kartimdan cekim yapilmadi. Pazar gunu oldugu icin mi cekilmedi acaba. Yarin is gunu eger yarin kesilecekse bu da bilgilerimiz kaydediliyor demektir yaniliyor muyum ?
    Karşı taraf provizyonu finansallaştırmadığından ya da bankalar arası hesaplaşmalardan olabilir.
    Ben de gold computerden 2 external hard disk almıştım 700 lira karttan üstelik mağazalarında çektirdim. Çıktım 2 saat sonra bankamatikten baktım hala limitimden 700 lira düşmemişti. Ertesi gün işleme girdi 700 lira.
    Diğer türlü ise bankaya şikayet etmek lazım.
  • 04-03-2013, 00:06:23
    #3
    Zaten parayı çekmeden ürünün çıktısını yapmazlar.. Pazartesi muhtemelen işleme girmiş olur diye tahmin ediyorum.
  • 04-03-2013, 00:17:55
    #4
    Yarın parayı çekerler merak etmeyin (:
  • 04-03-2013, 00:24:45
    #5
    Yorumlariniz icin tesekkurler.
    Umarim yarin parayi cekerler ve beni ugrastirmazlar.

    Lenovo Z580 59-352526 modelini aldim.
    8gb 1600mhz ddr3
    500gb
    Nvidia gt 635m 128bit
    I5 3210 3.Nesil islemci 1355 liraya geldi. Fiyat nasil sizce ?
  • 04-03-2013, 00:31:54
    #6
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlariniz icin tesekkurler.
    Umarim yarin parayi cekerler ve beni ugrastirmazlar.

    Lenovo Z580 59-352526 modelini aldim.
    8gb 1600mhz ddr3
    500gb
    Nvidia gt 635m 128bit
    I5 3210 3.Nesil islemci 1355 liraya geldi. Fiyat nasil sizce ?
    çok uygun hayırlı olsun
  • 04-03-2013, 00:37:48
    #7
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok uygun hayırlı olsun
    Sagolun.
  • 04-03-2013, 06:01:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Çok uygun almışsın daha 3 ay önce Vatan, Gold gibi yerlerde %25 indirim adı altında 1750 TL'ye satılıyordu. Kaliteli laptoptur, ısınma problemi olmaz. Her oyunu çalıştırır lafı yalandır, çalıştırmaz. Kasar öldürür. Ama kalitelidir.
  • 04-03-2013, 06:22:00
    #9
    Bankanın sistemde sizin tarafa bilgi anında duşmüyor.