Merhaba, bugun kredi karti ile pcdepo'dan laptop aldim ama kartimdan cekim yapilmadi. Pazar gunu oldugu icin mi cekilmedi acaba. Yarin is gunu eger yarin kesilecekse bu da bilgilerimiz kaydediliyor demektir yaniliyor muyum ?
Karşı taraf provizyonu finansallaştırmadığından ya da bankalar arası hesaplaşmalardan olabilir.
Ben de gold computerden 2 external hard disk almıştım 700 lira karttan üstelik mağazalarında çektirdim. Çıktım 2 saat sonra bankamatikten baktım hala limitimden 700 lira düşmemişti. Ertesi gün işleme girdi 700 lira.
Diğer türlü ise bankaya şikayet etmek lazım.