Bugün elimi taşın altına koydum | BİLGİSAYAR
43
●2.746
- 04-03-2013, 21:34:08Hayırlı olsun kaç metrekare dükkanınız.Sıfır mı aldığınız yer işyeri açma ruhsatına uygun mu tapuda ne yazıyor.
- 04-03-2013, 23:06:43üstat dublej 2 katlı üst katını servis bakım yeri yapıcam tuvaleti felan herşyi var çok güzel ucuza geldi bende kaptımbilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2013, 14:06:19allah razi olsun hocam bugun bayilik alicam.ins caaper yada asustanbengiorak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:06:19 -->-> Daha önceki mesaj 12:47:23 --
Yaradılanı severim yaradandan ötürü.OuTLaW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun yok saygı duyuyorum size.. teşekkür ederim yorumunuz için allah razı olsun sizden
Dublex dükkan diyorsun birde