• 25-11-2012, 11:26:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    webadam.com 'dan reseller almak istiyorum ama siz değerli arkadaşlarında deneyimleri daha önce bu firmayla ilgili çalışmalarınızın ne yönde olduğunu öğrenmek istedim,güvenlik ne durumdadır ,kesintiler vs oluyormu bunun gibi.
  • 25-11-2012, 11:38:19
    #2
    Onceden cok problem yasadim, bu yuzden sitelerimin tamamini tasidim sadece 1 tanesini orada biraktim onu da suresi bitince tasiyacagim.
  • 25-11-2012, 11:38:29
    #3
    daha önce kendileriyle LR-2 paketinde 1 ay kadar çalışmıştım. herhangi bir sorun yaşamadım.
  • 25-11-2012, 11:45:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ctis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onceden cok problem yasadim, bu yuzden sitelerimin tamamini tasidim sadece 1 tanesini orada biraktim onu da suresi bitince tasiyacagim.
    Ne kadar süre önce ve ne gibi sorunlar yaşadınız acaba?

    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce kendileriyle LR-2 paketinde 1 ay kadar çalışmıştım. herhangi bir sorun yaşamadım.
    Bende o paketi almak istiyorum.