Onceden cok problem yasadim, bu yuzden sitelerimin tamamini tasidim sadece 1 tanesini orada biraktim onu da suresi bitince tasiyacagim.
Ne kadar süre önce ve ne gibi sorunlar yaşadınız acaba?
daha önce kendileriyle LR-2 paketinde 1 ay kadar çalışmıştım. herhangi bir sorun yaşamadım.
Bende o paketi almak istiyorum.