• 20-11-2009, 19:08:11
    #37
    bende sponsorluklarından da çok memnunum ücretli alımlarımı da bu firmadan yapıyorum tavsiye ederim
  • 01-12-2009, 15:16:57
    #38
    Delikanlılık kavramından yeterince nasibini almış birisidir mete bey. Karşısındaki insanın mağdur olmaması için elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışır. Şuan kendi çapında ama açılımlarla daha büyük bir firma olması için hiçbir engel yok.
  • 01-12-2009, 15:53:06
    #39
    başarılarının devamını dilerim ne diyebilirim ki
  • 01-12-2009, 18:34:43
    #40
    SaDo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun süredir tanıdığım insanlar karenet gerçekten işini düzgün yapan firmalardan her türlü destek alabiliyorum ufak bir sıkıntı ve problemde bence tavsiye ederim sitelere erişim ve ftp çok hızlı şu an için çok memnunum teşekkürler karenet
    Asıl biz teşekkür ederiz

    soldier66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şiddetle tavsiye ediyorum 10 üzerinden 100 lük bir firma
    Çok teşekkürler

    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sponsorluklarından da çok memnunum ücretli alımlarımı da bu firmadan yapıyorum tavsiye ederim
    Memnuniyetiniz bizide mutlu ediyor

    Baxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Delikanlılık kavramından yeterince nasibini almış birisidir mete bey. Karşısındaki insanın mağdur olmaması için elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışır. Şuan kendi çapında ama açılımlarla daha büyük bir firma olması için hiçbir engel yok.
    Bu güzel yorumunuz için gerçekten teşekkürler

    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılarının devamını dilerim ne diyebilirim ki
    Teşekkürler
  • 01-12-2009, 18:48:59
    #41
    Üyeliği durduruldu
    karanet.com banada sponsor oldu ve cok memnunum tesekkurler karanet
  • 03-12-2009, 10:25:53
    #42
    Üyeliği durduruldu
    edit....
  • 03-12-2009, 18:35:02
    #43
    Crux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sponsorluk için değil ama reseller için teşekkürlerimi sunarım.Reseller arıyorum diye konu açmıştım.Çok fazla teklif veren oldu.Hepsinle görüştüm.Bir kaçı istediğim özellikte değildi vazgeçtim.Ciddi olabilecek 4-5 kişi çıktı.Onlarla görüştüm(isim vermeyeyim) Birisi teklif verdiği halde o olmaz bu olmaz falan dedi.Birisine yazıyorum msnde 15 dakikada bir yazıyor onunla irtibata kestim birisine yazıyorum şu an müsait değilim diyor.En sonunda Mete Beye yazdım onunda durumu o an müsait değil ama 1-2 saat sonra gelicem dedi.Bende Mete Bey'e yapamayacak sanırım dedim.Neyse o ara başka biriyle irtibata geçtim.Bana tamam dedi taşıyalım taşımaya başladı taşımanın ortasında 1 saate geliyorum o zaman bitmiş olur dedi.1 saat oldu yok 2 saat oldu yok 3 saat oldu yok o arada mete bey geldi bana müsatim dedim aslında ben vermeyecektim.Ama bu kadar çok ilgilendi dedim bişey kaybetmem sanırım nyse verdim.Benim eski sunucumda çok sorunluydu ama yine 9 ay çalıştık teşekkürler onlara burdan...Taşıma başladı Mete Bey bana sürekli bilgi verdi bu arada taşıma yaparken ayrıca geniş bilgiler aldım.Siteminde sorunlu olduğunu biliyorum ama taşıma bitmemişti işten çıkmam lazımdı.Mete beyden rica ettim bütün işlemlerin yapması için ve bitince msj atarmısınız diye.Saolsun ben gittim 1 saat sonra telefonuma msj geldi bana Mete Bey herşeyi halletmiş bitirmiş sabah geldiğimde sorunsuz bir siteyle karşılaştım.Dün o kadar gergindim o kadar çok kişi halledemedi Mete Bey halletti.Hem de o günkü kahrımı çekti saolsun.Tekrar teşekkürler
    Asıl ben teşekkür ederim
  • 06-12-2009, 13:33:12
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Meteyi uzun süredir tanıyorum. Bu işi gerçekten çok iyi yapan bir insan. Özellikle desteği çok iyi sağlıyor. Herkese tavsiye ederim. Teşekkürler...
  • 06-12-2009, 13:33:37
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Host sponsoru oldu firmaya çok teşekkür ederim.
    Kesintisiz, hızlı ve oldukça kaliteli.