Crux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sponsorluk için değil ama reseller için teşekkürlerimi sunarım.Reseller arıyorum diye konu açmıştım.Çok fazla teklif veren oldu.Hepsinle görüştüm.Bir kaçı istediğim özellikte değildi vazgeçtim.Ciddi olabilecek 4-5 kişi çıktı.Onlarla görüştüm(isim vermeyeyim) Birisi teklif verdiği halde o olmaz bu olmaz falan dedi.Birisine yazıyorum msnde 15 dakikada bir yazıyor onunla irtibata kestim birisine yazıyorum şu an müsait değilim diyor.En sonunda Mete Beye yazdım onunda durumu o an müsait değil ama 1-2 saat sonra gelicem dedi.Bende Mete Bey'e yapamayacak sanırım dedim.Neyse o ara başka biriyle irtibata geçtim.Bana tamam dedi taşıyalım taşımaya başladı taşımanın ortasında 1 saate geliyorum o zaman bitmiş olur dedi.1 saat oldu yok 2 saat oldu yok 3 saat oldu yok o arada mete bey geldi bana müsatim dedim aslında ben vermeyecektim.Ama bu kadar çok ilgilendi dedim bişey kaybetmem sanırım nyse verdim.Benim eski sunucumda çok sorunluydu ama yine 9 ay çalıştık teşekkürler onlara burdan...Taşıma başladı Mete Bey bana sürekli bilgi verdi bu arada taşıma yaparken ayrıca geniş bilgiler aldım.Siteminde sorunlu olduğunu biliyorum ama taşıma bitmemişti işten çıkmam lazımdı.Mete beyden rica ettim bütün işlemlerin yapması için ve bitince msj atarmısınız diye.Saolsun ben gittim 1 saat sonra telefonuma msj geldi bana Mete Bey herşeyi halletmiş bitirmiş sabah geldiğimde sorunsuz bir siteyle karşılaştım.Dün o kadar gergindim o kadar çok kişi halledemedi Mete Bey halletti.Hem de o günkü kahrımı çekti saolsun.Tekrar teşekkürler
Asıl ben teşekkür ederim