
Hostmatik'de sorun mu var?
9
●438
- 19-10-2025, 05:31:11Workspace 2 alan kaydettim tane 6 TL bence oradan alın. Transfere çözüm yok amaCemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2025, 05:34:26teşekkür ederim. Orada workspace hesabı şart. Fakat geçenlerde birisi sağolsun bir yöntem tarif etmişti. Olmazsa boş bir vaktimde deneyim alayım o şekilde.Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2025, 05:36:39Workspace bussiness şart değilCemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iptal edince mailine girmiyor ama yine squarespace login olup domain yonetebiliyorsin. Mail kapalı ama ligin olunuyor - 19-10-2025, 11:02:51Hocam rahatsızlık vermek gibi olmasın ücretsiz bir yöntem ise PM den bilgilendirir misiniz. İyi çalışmalar dilerim.CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle