CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim. Orada workspace hesabı şart. Fakat geçenlerde birisi sağolsun bir yöntem tarif etmişti. Olmazsa boş bir vaktimde deneyim alayım o şekilde.
Workspace bussiness şart değil
Iptal edince mailine girmiyor ama yine squarespace login olup domain yonetebiliyorsin. Mail kapalı ama ligin olunuyor