Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Workspace 2 alan kaydettim tane 6 TL bence oradan alın. Transfere çözüm yok ama
teşekkür ederim. Orada workspace hesabı şart. Fakat geçenlerde birisi sağolsun bir yöntem tarif etmişti. Olmazsa boş bir vaktimde deneyim alayım o şekilde.