• 26-09-2022, 08:13:27
    #1
    Merhaba,

    İstanbul'daki kurumsal firmamızın websitelerini yavaş yavaş buradaki en yüksek VDS paketlerine (ayrı ayrı alarak) taşımayı düşünüyoruz. Firma hakkında görüşleriniz nelerdir?
  • 26-09-2022, 08:27:08
    #2
    İsimkaydet te bu veri merkezi ile çalışıyor ben memnunum şahsen hocam
  • 26-09-2022, 08:34:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Güzel....
  • 26-09-2022, 10:17:03
    #4
    uzun senedir çalışıyorum memnunum destek taleplerine hızlı yanıt veriyorlar
  • 26-09-2022, 11:23:16
    #5
    Berbat ötesi ve sahibinin kurumsallıktan bi' haber konuşması var. Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmem.
    Şikayet var sitesine veya r10 daki şikayetlere bakmanız yeterli.

    Bizzat kendimde mağdur oldum.
  • 22-06-2023, 21:55:27
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uzak durun derim. 3 dedicated sunucum var hepsini geri taşıyacağım.