Berbat ötesi ve sahibinin kurumsallıktan bi' haber konuşması var. Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmem.
Şikayet var sitesine veya r10 daki şikayetlere bakmanız yeterli.

Bizzat kendimde mağdur oldum.