• 16-02-2009, 22:26:39
    #1
    Arkadaşlar selamlar,
    uzun zamandir reseller hizmeti ile ilgili araştırma yapmaktayım.
    türk - yabanci hosting siteleri içinde karmakarışık durumdayim
    hostgator'dan alicaktim fakat cpu/ram'den dolayi suspend atmalarindan korkuyorum.
    Windows Web Hosting, Reseller Hosting, Dedicated Server, Instant Setup var bir arkadaşım tavsiye etti ama henüz incelemedim.
    türk firmalardan;
    markum.net var - destekleri iyi fakat fiyat pahali.
    http://www.vit.com..tr - Bursa - şuan burayi inceliyorumi kendi data center'ları var sanırım, bilen, hizmetini kullanan var mı?
    tavsiyelerinize açıgım
  • 16-02-2009, 22:48:36
    #2
    ordan vps hizmeti almakdayım evet kendi dcleri vardır..
  • 16-02-2009, 22:49:51
    #3
    1.5 yıldır çalışıyorum, sağlam firmadır tavsiye ederim..
  • 16-02-2009, 22:52:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1 aydır kullanıyor şimdilik bir sorun yaşamdım ayrıca çokta hızlı
  • 16-02-2009, 22:54:42
    #5
    Türkiyede çalışabileceğin en iyi firmalardan birisidir. 6 ay kadar sunucu kiralamıştım şu anda çalıştığım firmanın sunucusunuda oradan kiraladık.
  • 16-02-2009, 22:55:05
    #6
    Tavsiye ederim 1 yıl oldu çok memnunum
  • 16-02-2009, 23:56:46
    #7
    https://www.r10.net/nasil-bilirsiniz/...ilirsiniz.html

    burayıda nceleyebilirsiniz.
  • 24-02-2009, 12:33:40
    #8
    dün itibari ile vit'ten vps aldım (2.paketten)
    gelişmeleri aktaririm
  • 24-02-2009, 12:42:52
    #9
    Vit ile Eylül 2007'de çalışmaya başladım. Ağustos 2008'de 2.sunucuyu da Vit üzerinden sürdürmeye başladım. Şuana kadar 2 VPS'imde de "Ah" dedirtecek sorun yaşamadım.

    Bursa'da kendi Datacenter'larına sahipler, geçtiğimiz yıl içerisinde kendi Datacenter'larına geçerken sabah saatlerinde, akşam sunucuların taşınacağını ve telefon ile IP bildirimi yapacaklarını söylediler...

    Akşam bekledim ve söyledikleri gibi yaptılar. Gerçekten hoşuma gitti.

    Yani yağlamak gibi olmasında cidden herkese tavsiye ederim. Fiyatları konusunda zaten yoruma gerek duymuyorum.


    * Ben neden Vit'in tam ismini yazınca ***** oluyor?