Vit ile Eylül 2007'de çalışmaya başladım. Ağustos 2008'de 2.sunucuyu da Vit üzerinden sürdürmeye başladım. Şuana kadar 2 VPS'imde de "Ah" dedirtecek sorun yaşamadım.
Bursa'da kendi Datacenter'larına sahipler, geçtiğimiz yıl içerisinde kendi Datacenter'larına geçerken sabah saatlerinde, akşam sunucuların taşınacağını ve telefon ile IP bildirimi yapacaklarını söylediler...
Akşam bekledim ve söyledikleri gibi yaptılar. Gerçekten hoşuma gitti.
Yani yağlamak gibi olmasında cidden herkese tavsiye ederim. Fiyatları konusunda zaten yoruma gerek duymuyorum.
* Ben neden Vit'in tam ismini yazınca ***** oluyor?