• 21-12-2008, 23:37:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    nuggez2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bandwidth : bant üzreinde birim saniyede taşınan verinin belirtilen türden değeridir
    trafic ise bu değerin belirtilen sürede ne kadar kullanılmasıdır.
    bandwidth i bi hortum olarak dusunursek internetten gelen veriler de sudur.. simdi hortumunuz ne kadar genisse o kadar fazla su akcaktir..
    Hadi canım, ciddi misin Bizim hortum çok genişti ama işte patlamış ortadan sızdırıyordu..
  • 21-12-2008, 23:43:03
    #11
    iletişim hakkında sözleşme linkleri dağa kaçmış.
  • 21-12-2008, 23:57:53
    #12
    Misafir
    İnternetbilişim ile bugun konuştum...
    Fransa(OVH)'den bayilik almışlar...
    Vede birkaç gün içinde sunucu listelerini R10'a ekleyeceklerini söylediler...
  • 22-12-2008, 00:06:13
    #13
    Üyeliği durduruldu
    By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternetbilişim ile bugun konuştum...
    Fransa(OVH)'den bayilik almışlar...
    Vede birkaç gün içinde sunucu listelerini R10'a ekleyeceklerini söylediler...
    Merhabalar
    İnternetbilisim ile bu konunun alakası nedir hocam?
  • 22-12-2008, 00:32:26
    #14
    By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternetbilişim ile bugun konuştum...
    Fransa(OVH)'den bayilik almışlar...
    Vede birkaç gün içinde sunucu listelerini R10'a ekleyeceklerini söylediler...
    Sanırım yanlış konuya cevap yazdın.
  • 30-12-2008, 12:16:51
    #15
    arkadaşlar firma hakkında doğru dürüst birşey bilmeden acımasızca cevaplar yazmak sizce ne kadar doğru..ben oradan alışveriş yapdım size şu kadarını söylüyeyim buradaki hiçbir serverci sanmam ki akşam 10 dan gece 5 lere kadar otursun benim sitelerimi taşısın güvenliğimi kursun, ayarlarımı yapsın..bi kişi çıksın dört dörtlük ben yaparım desin o zaman sözlerimi geri alacam..

    lütfen bilip bilmeden kimseyi rezil etmeyin bu kimseye yakışmaz..