arkadaşlar firma hakkında doğru dürüst birşey bilmeden acımasızca cevaplar yazmak sizce ne kadar doğru..ben oradan alışveriş yapdım size şu kadarını söylüyeyim buradaki hiçbir serverci sanmam ki akşam 10 dan gece 5 lere kadar otursun benim sitelerimi taşısın güvenliğimi kursun, ayarlarımı yapsın..bi kişi çıksın dört dörtlük ben yaparım desin o zaman sözlerimi geri alacam..
lütfen bilip bilmeden kimseyi rezil etmeyin bu kimseye yakışmaz..