By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternetbilişim ile bugun konuştum...
Fransa(OVH)'den bayilik almışlar...
Vede birkaç gün içinde sunucu listelerini R10'a ekleyeceklerini söylediler...
Sanırım yanlış konuya cevap yazdın.