• 30-04-2021, 13:58:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Serverplus.com.tr ile çalışmayı düşünüyorum. Daha önce çalışmış olan var mı?
  • 24-06-2021, 22:58:04
    #2
    Çalışan sayısı 1 tane diyebilirim. destekleri yavaş. sabah alırsın hizmeti akşam teslim ederler.
    • halito
    halito bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2021, 23:13:43
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışan sayısı 1 tane diyebilirim. destekleri yavaş. sabah alırsın hizmeti akşam teslim ederler.
    Evet hocam, maalesef tecrübe etmek zorunda kaldık. Destek konusunda ciddi sorunlar vardı. Sunucuda da sürekli olarak bir kesinti yaşadım maalesef.