Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışan sayısı 1 tane diyebilirim. destekleri yavaş. sabah alırsın hizmeti akşam teslim ederler.
Evet hocam, maalesef tecrübe etmek zorunda kaldık. Destek konusunda ciddi sorunlar vardı. Sunucuda da sürekli olarak bir kesinti yaşadım maalesef.