• 20-07-2009, 03:05:20
    #19
    Üyeliği durduruldu
    kazım hocamı tavsiye ederim işinde hizmeti sonsuz yapan birisidir.. Her konuda desteğini hiçbir zaman eksik etmez.. Bence doğru yoldasın
  • 20-07-2009, 11:19:25
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alanında uzman arkadaşlardan biridir çalışmak isteyenlere şiddetle tavsiye edilir
  • 20-07-2009, 11:31:44
    #21
    Çok çok iyidir
  • 20-07-2009, 12:44:17
    #22
    Efendi, naziktir. İyidir Kazım. İşini de iyi yapar.. Bir tane WHMCS tasarım yaptırmayı bile düşünüyorum bu aralar.
  • 21-07-2009, 00:46:08
    #23
    kazım arkadaşımız iyi nitelikli bir insandır, hemşerimdir. kendisinden vsp almıştım, birebir konuşup aldım ve sıkıntısız bir şekilde kullandım. teşekkürler kendisine.

    ayrıca muhabbetine dolgun birisidir


    sayglarımla..!
    Nihat ŞİMŞEK
  • 23-07-2009, 02:35:06
    #24
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş iyidir bana bir çok konuda yardım etti
    özellikle şu kullanmayı ögrenmeye çalıştırım
    virtiuzamı ne onu ögretiyor allah razı olsun
  • 23-07-2009, 12:42:43
    #25
    Bende çoğu kaynaklarda gördüğüm kadarı ile, başarılı bir firma.
  • 23-07-2009, 13:20:55
    #26
    Whmcs temasına hayran olduğum site...
  • 13-08-2009, 19:28:22
    #27
    istediğim herşeyi yaptılar..

    herşeyin en iyisini , son halini istedim yaptılar..

    şu anda taş gibi windows vps im var.

    teşekkürler Kazım Bey