Axsoy Nasıldır??
34
●6.019
- 20-07-2009, 12:44:17Efendi, naziktir. İyidir Kazım. İşini de iyi yapar.. Bir tane WHMCS tasarım yaptırmayı bile düşünüyorum bu aralar.
- 13-08-2009, 19:28:22istediğim herşeyi yaptılar..
herşeyin en iyisini , son halini istedim yaptılar..
şu anda taş gibi windows vps im var.
teşekkürler Kazım Bey