kazım arkadaşımız iyi nitelikli bir insandır, hemşerimdir. kendisinden vsp almıştım, birebir konuşup aldım ve sıkıntısız bir şekilde kullandım. teşekkürler kendisine.

ayrıca muhabbetine dolgun birisidir


sayglarımla..!
Nihat ŞİMŞEK