sabithost u bende kullanıyorum şimdilik iyiler.
kalite piyasanın üstündedir.
sabithost.com'U Nasıl Bilirsiniz..
15
●1.564
- 05-10-2009, 23:45:04hudabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabithost kapanmıştır. Arkadaş hosting almış 22gün önce süresi doldu. Biz süresi dolmadan 5gün önce, süresi dolduğu gün ve 3gün sonra yani kapattığımız gün tekrar haber verdik buna rağmen bu maillere aldırış edilmemiştir. Ancak site kapanınca maillere yanıtla olarak cevap verilmiştir. Yani maillet alıcıya ulaşmış. Ve bugün 22gün sonra bizden yedek istemektedir.
Bizde sözleşmemizde yazdığı gibi haklı olarak süresini uzatması gerektiğini söylemekteyiz.Hatta sözleşmede 7günden gecikmenin ardından gecikme faizi alındığı da net bir şekilde yazılmıştır. Biz iyi niyetli olmak adına bundan bu kişiye söz etmedik bile, hatta geçen seneki fiyatını bile sabit tuttuk. Arkadaşın cevabı ise '' adsnews.net domain bilgilerimi alabilir miyim!!!!! kullanıcı sözleşmenizi alın ve başınıza çalın. istemiyorum. bana hakkım olanı verin şimdi! ''. Size soruyorum sizce mükemmel müşteri anlayışı 22gün sonra hesabı ücretsiz olarak müşteri istiyor diye açmakmıdır? Buradaki kim hayır için iş yaptığını söyliyebilir? Ayrıca arkadaşın bizden ilk talebi bile düzgün değildi ilk attığı mail hatırladığım kadarı ile; '' Ne faturası oluşturuyorsunuz hizmet mi aldım ki ben sabithosttan bu neyin faturası...'' gibi birşeydi net hatırlayamıyorum.
Bunu da geçiyorum yedek sorumluluğu müşteridedir diye o kadar belirtmekte ve söylemekteyiz. Arkadaş bir yedek bile almamış ki burda şikayet ediyor. İnşallah olmaz ancak eğer olupta hddlerimiz ve bizim aldığımız yedekler birşekilde zarar görse idi gene burada bizi yedek almadığımız için muhtemelen şikayet ederdi. Ben ise bu durumdan arkadaşın sitesine verdiği değeri çıkarıyorum. Yorum sizlerindir...
Berk ÖZYATIK
BerkseHost İnt Ve Bilişim Hizmetleri - 05-10-2009, 23:51:22Önce biraz saygılı olunuz .. Gördük ! ne demektir ? Neyini gördünüz sabithost'un ? Hadi işleri iyi gitmedi BerkseHost'a devir etti ve onlarada laf söylüyorsunuz.Berk Bey gereken açıklamayı yapmış bu açıklamaya göre sizin hiçbir hakkınız yok dua edin extra ücret istenmemiş.Şimdi sizin değiminizle mükemmel müşteri anlayışı pes vallahi.hudabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2009, 00:03:06Veysel Bey o ne ki benden sunucu satabilmek için reseller isteyen oldu 3 gün kendime gelemedimvbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2009, 14:06:49Üyeliği durduruldubakınız! o mailleri okuyamadığımı. polislik için hazırlandıığımı ve kendimi kampa aldığımı size maille yazdım... baktım zaten vermiyorsunuz tamam dedik. onu da istemiyoruz... adsnews.net domain hesabımın bilgileri bile verilmiyor. daha geçen ay yatırdım parasını domainin... artık verilerimden de geçtim... sabithost ile çalışanlar bilir günlerce kapalı kalan sitelerini. neden hep host sahibi haklı? ayrıca neden host sahipleri hep birbirlerini kolluyor? bozacının şahidi şıracı misali işte.
