hudabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gördük! berksehost mudur nedir oraya verdiniz siteyi ve iflah olmadı... mükemmel hizmet anlayışı pes vallahi.

Sabithost kapanmıştır. Arkadaş hosting almış 22gün önce süresi doldu. Biz süresi dolmadan 5gün önce, süresi dolduğu gün ve 3gün sonra yani kapattığımız gün tekrar haber verdik buna rağmen bu maillere aldırış edilmemiştir. Ancak site kapanınca maillere yanıtla olarak cevap verilmiştir. Yani maillet alıcıya ulaşmış. Ve bugün 22gün sonra bizden yedek istemektedir.
Bizde sözleşmemizde yazdığı gibi haklı olarak süresini uzatması gerektiğini söylemekteyiz.Hatta sözleşmede 7günden gecikmenin ardından gecikme faizi alındığı da net bir şekilde yazılmıştır. Biz iyi niyetli olmak adına bundan bu kişiye söz etmedik bile, hatta geçen seneki fiyatını bile sabit tuttuk. Arkadaşın cevabı ise '' adsnews.net domain bilgilerimi alabilir miyim!!!!! kullanıcı sözleşmenizi alın ve başınıza çalın. istemiyorum. bana hakkım olanı verin şimdi! ''. Size soruyorum sizce mükemmel müşteri anlayışı 22gün sonra hesabı ücretsiz olarak müşteri istiyor diye açmakmıdır? Buradaki kim hayır için iş yaptığını söyliyebilir? Ayrıca arkadaşın bizden ilk talebi bile düzgün değildi ilk attığı mail hatırladığım kadarı ile; '' Ne faturası oluşturuyorsunuz hizmet mi aldım ki ben sabithosttan bu neyin faturası...'' gibi birşeydi net hatırlayamıyorum.
Bunu da geçiyorum yedek sorumluluğu müşteridedir diye o kadar belirtmekte ve söylemekteyiz. Arkadaş bir yedek bile almamış ki burda şikayet ediyor. İnşallah olmaz ancak eğer olupta hddlerimiz ve bizim aldığımız yedekler birşekilde zarar görse idi gene burada bizi yedek almadığımız için muhtemelen şikayet ederdi. Ben ise bu durumdan arkadaşın sitesine verdiği değeri çıkarıyorum. Yorum sizlerindir...

Berk ÖZYATIK
BerkseHost İnt Ve Bilişim Hizmetleri