Markum.net nasil bilirsiniz
20
●2.440
- 12-05-2009, 19:14:04Önermem kardeşim domain konusunda sorun yok ama hostları çok problemli..Ayrıca mejalara yani ticketler işlerine gelince cevap yazıyorlar...
- 24-05-2009, 22:39:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Markumla 2 sene domain bazınada calistim sorun yaşamadım

yaklaşık 5 aydırda hostin alanında calisiyoruz .. Ticketlere kısa süre icerisinde cevap veriyorlar genelde. Serverları saglam 4 aydan beri dün ilk defa 5-10 dakika mysql devre dısı kaldı o kadar..
Sonuc olarak önerilebilir .
- 24-05-2009, 22:45:16Yani sen anlıyorsun biz anlamıyoruz? -Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Markum'un teknik desteği benim tecrübelerime göre "0" derecede kötü. Panellerinde ufak tefek hataları var. Domain onaylama işlerini çok geç yapıyorlar.
Tavsiye etmiyorum.
