alınma ama kardşim ticketlere duzgun yazmazsan adamda cevap vermez. Şimdiye kadar ne domain nede sunucuda sorun çıkmadı nette markumu çok kötülüyolar neden bilmiyorm ama kötülüyenler bu işten anlamayanlar die düşünüyorm
Yani sen anlıyorsun biz anlamıyoruz? -
Markum'un teknik desteği benim tecrübelerime göre "0" derecede kötü. Panellerinde ufak tefek hataları var. Domain onaylama işlerini çok geç yapıyorlar.
Tavsiye etmiyorum.