• 17-08-2008, 12:30:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar,

    www turkiyesunucu com
    Yani Eski Adı ile greennetworks dan reseller hizmeti alıyorum.
    Yaklaşık 1-2 Haftadır kendierine ulaşamıyorum.
    Sitelerinde 1 Telefon ile 1 Faks Numaraları Var ikisinide aradığımda burası ev öle biyer değil diyen bir kadın çıkıyor.4 Gündür arıyorum sitedeki noyu hep ev çıkıyor.
    Siteler bazen tıkanıyor azen 1 saat açılmadığı oluyor diye hem ticket açtım hem mail attım 2 gün sonra cevap verdiler.Sorununu teknikdeki arkadaşlara iletilmiştir diye ondan sonrada aşırı tıkanmalar oldu halada oluyor.Ama iletişime geçemiyorum.

    r10 da firma dan bir yetkili varsa lütfen acil iletişime geçsin.
    veya bu firmanın başka bir telefonunu bilen ulaşabilen bir arkadaş varsa yardımcı olsun.

    Yoksa telek. iletişim başkanlığına başvurucam...
  • 17-08-2008, 12:31:55
    #2

    gülsem mi ağlasam mı
  • 17-08-2008, 12:33:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Grunge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    gülsem mi ağlasam mı
    dostum adresi yanlış yazmışım pardon sunucuturkiye değil turkiyesunucu.com
  • 17-08-2008, 15:22:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bendede oluyor bu kapanmalar. şu andada kapalı sitem.
  • 17-08-2008, 16:22:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    abicim yokmu şunları tanıyanınız yaa arıyorum arıyorum ev çıkıyo oturmaya gidicem walla yaa numaradaki kadınla muhabbete başladık valla

    adamın faksındada ev çıkıyo telindede :d
  • 17-08-2008, 16:26:05
    #6
    Valla arkadaşım en iyi yapacagın şey, en kısa zamanda firmanı değiştirmek olur diyebilirim...
  • 18-08-2008, 12:05:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Abicim mail attım ticket attım her türlü gönderim yolu ile aynı iletiyi gönderdim adamlara 1 gün oldu hala bir cevap vermediler yaaaa.
  • 18-08-2008, 12:35:40
    #8
    telefonda kadın çıkıp ev telefonu deyince aklıma Cem Yılmazın T.Telekom reklamı geldi "....ben temizlikçiyim"
  • 10-10-2008, 18:48:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Bu Sıralar Ulaşabilen Varmı Bunlara 2 Gündür Siteler Kapalı...
    Telefonları 30 saniye içinde bi çalıyo açan yok bi meşgul bi faxa geçiyo
    telefonları kafayı yemiş.
    Adamlar ortalıkta yok yedeklerim yok hizmet yok ulaşım yok .... satim hiç bişey yok

    yeni konu açmamak için tekrar buraya yazıyorum.
    VARMI ULAŞABİLEN VEYA KULLANAN