Arkadaşlar Bu Sıralar Ulaşabilen Varmı Bunlara 2 Gündür Siteler Kapalı...
Telefonları 30 saniye içinde bi çalıyo açan yok bi meşgul bi faxa geçiyo
telefonları kafayı yemiş.
Adamlar ortalıkta yok yedeklerim yok hizmet yok ulaşım yok .... satim hiç bişey yok
yeni konu açmamak için tekrar buraya yazıyorum.
VARMI ULAŞABİLEN VEYA KULLANAN