Arkadaşlar sanettelekoma co-location yaptırmayı düşünüyorum
sanettelekom co-location yaptıran varmı görüşleri nelerdir ?.
SanetTelekom
5
●809
- 03-08-2008, 21:13:57MisafirKingHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim anlamadığım şu neden sanet ?
Yani istanbul'da birçok datacenter var.Neden onlar değil ? - 03-08-2008, 21:21:30MisafirDarklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam istanbul'da daha ucuz vede güvenli yerler var..
Umutcandan arkadaşımızın verdiği linki okursan demek istediğimi anlarsın