• 03-08-2008, 20:25:32
    #1
    Arkadaşlar sanettelekoma co-location yaptırmayı düşünüyorum

    sanettelekom co-location yaptıran varmı görüşleri nelerdir ?.
  • 03-08-2008, 21:13:57
    #2
    Misafir
    KingHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sanettelekoma co-location yaptırmayı düşünüyorum

    sanettelekom co-location yaptıran varmı görüşleri nelerdir ?.

    Benim anlamadığım şu neden sanet ?
    Yani istanbul'da birçok datacenter var.Neden onlar değil ?
  • 03-08-2008, 21:18:21
    #3
    Ucuz fiyatlar vermesi olabilirmi
  • 03-08-2008, 21:21:30
    #4
    Misafir
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuz fiyatlar vermesi olabilirmi

    Hocam istanbul'da daha ucuz vede güvenli yerler var..
    Umutcandan arkadaşımızın verdiği linki okursan demek istediğimi anlarsın
  • 03-08-2008, 21:28:24
    #5
    Doğrudurda arkadasa verdiği teklifi biliyorum o açıdan dedim.
  • 03-08-2008, 21:31:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kötü, iş yapılamaz.