KingHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sanettelekoma co-location yaptırmayı düşünüyorum

sanettelekom co-location yaptıran varmı görüşleri nelerdir ?.

Benim anlamadığım şu neden sanet ?
Yani istanbul'da birçok datacenter var.Neden onlar değil ?