• 29-07-2008, 20:56:29
    #1
    Partix.net.tr den reseller alan varmı acaba.
    nasıl bir firmadır dc leri nerededir.fatura kesebiliyorlarmı.Bilgisi olan arkadaşlar
    yardımcı olursa sevinirim.
  • 29-07-2008, 22:41:23
    #2
    Arkadaşım Hayırlı Akşamlar Ters Anlama Ama Dc Ve Fatura Sormuşsun Bunları O Yere Sordun mu ? Saygılarımla
  • 29-07-2008, 22:42:49
    #3
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    awbs aldım.
    bi yanlışlarını görmedim
  • 29-07-2008, 23:53:41
    #4
    KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım Hayırlı Akşamlar Ters Anlama Ama Dc Ve Fatura Sormuşsun Bunları O Yere Sordun mu ? Saygılarımla
    Estağfirullah.
    Onlara sormadım.burada bulunan ve orayla çalışmış kişilerin fikirleri önemli.
    şu an benim çalıştığım hosting firması siözde fatura kesiyorum diyor %18 kdv hesaplıyor ama daha fatura yüzü falan görmedik.
    Sunucular türkiyede diyor bi bakıyorsun amerikada bi yerde çıkıyor

    o yüzden r10 ki yorumlar benim için önemli.Firmamı değiştireceğim için şimdilik ince eleyip sık dokuyorum..

    Bu arada r10 daki tüm arkadaşların miraç kandili mubarek olsun.
  • 30-07-2008, 00:27:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    On numara bir firma kendilerinden şimdiye kadar 25-30 AWBS Lisansı satın aldım , Destek ve hizmetleri çok güzel. Tavsiye ederim.
  • 30-07-2008, 01:06:46
    #6
    Kurumsal PLUS
    Zamanında AWBS lisansını onlardan temin etmiştik..

    Şimdi panellisans.com için bayilik alacağız ama hosting konusunda nasıldır bilemem
  • 26-09-2008, 20:11:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bende Sorun Yasadım Awbs Sistem İçin

    linklerden Göre Bilirsin
    https://www.r10.net/awbs/238407-prati...-ariyorum.html

    https://www.r10.net/awbs/238531-prati...etmiyorum.html
  • 07-10-2008, 09:10:23
    #8
    bende kendi awbs lisansımı oradan aldım herhangi bi sorunla karsılasmadım gayet iyi bi teknik destek var.