Partix.net.tr den reseller alan varmı acaba.
nasıl bir firmadır dc leri nerededir.fatura kesebiliyorlarmı.Bilgisi olan arkadaşlar
yardımcı olursa sevinirim.
pratix.net.tr nasıldır
7
●907
- 29-07-2008, 23:53:41Estağfirullah.KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlara sormadım.burada bulunan ve orayla çalışmış kişilerin fikirleri önemli.
şu an benim çalıştığım hosting firması siözde fatura kesiyorum diyor %18 kdv hesaplıyor ama daha fatura yüzü falan görmedik.
Sunucular türkiyede diyor bi bakıyorsun amerikada bi yerde çıkıyor
o yüzden r10 ki yorumlar benim için önemli.Firmamı değiştireceğim için şimdilik ince eleyip sık dokuyorum..
Bu arada r10 daki tüm arkadaşların miraç kandili mubarek olsun. - 30-07-2008, 00:27:43Üyeliği durdurulduOn numara bir firma kendilerinden şimdiye kadar 25-30 AWBS Lisansı satın aldım , Destek ve hizmetleri çok güzel. Tavsiye ederim.
- 26-09-2008, 20:11:38Üyeliği durduruldubende Sorun Yasadım Awbs Sistem İçin
linklerden Göre Bilirsin
https://www.r10.net/awbs/238407-prati...-ariyorum.html
https://www.r10.net/awbs/238531-prati...etmiyorum.html

