Arkadaşım Hayırlı Akşamlar Ters Anlama Ama Dc Ve Fatura Sormuşsun Bunları O Yere Sordun mu ? Saygılarımla
Estağfirullah.
Onlara sormadım.burada bulunan ve orayla çalışmış kişilerin fikirleri önemli.
şu an benim çalıştığım hosting firması siözde fatura kesiyorum diyor %18 kdv hesaplıyor ama daha fatura yüzü falan görmedik.
Sunucular türkiyede diyor bi bakıyorsun amerikada bi yerde çıkıyor
o yüzden r10 ki yorumlar benim için önemli.Firmamı değiştireceğim için şimdilik ince eleyip sık dokuyorum..
Bu arada r10 daki tüm arkadaşların miraç kandili mubarek olsun.