• 15-07-2008, 10:33:44
    #1
    türkiyede hızlı kesilmicek bi yer bakıyodumda anet en hızlısı filen dediler peki 50mb icin verdimiz 100$ a değermi? .düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim.
  • 15-07-2008, 10:42:22
    #2
    Anet kimdi ki?
    Anet ilk ISPlerden biri idi.

    Neden bu kadar pahalı?
    Koskoca holding 10$ için adamların peşinden koşacak değil?

    Çok mu hızlı?
    Hayır, toplam hat kapasitesi 50Mbit.
  • 19-07-2008, 01:07:29
    #3
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anet kimdi ki?
    Anet ilk ISPlerden biri idi.

    Neden bu kadar pahalı?
    Koskoca holding 10$ için adamların peşinden koşacak değil?

    Çok mu hızlı?
    Hayır, toplam hat kapasitesi 50Mbit.
    Haklısın, ilk ISPlerden, hızı konusuna gelince geçmişte oyun sunucusu almıştım o zamana göre çok iyiydi.
  • 19-07-2008, 17:02:49
    #4
    İHS ve DorukNet oldukça hızlı ve sorunsuzdur.