trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anet kimdi ki?
Anet ilk ISPlerden biri idi.

Neden bu kadar pahalı?
Koskoca holding 10$ için adamların peşinden koşacak değil?

Çok mu hızlı?
Hayır, toplam hat kapasitesi 50Mbit.
Haklısın, ilk ISPlerden, hızı konusuna gelince geçmişte oyun sunucusu almıştım o zamana göre çok iyiydi.