• 02-03-2008, 14:56:09
    #1
    Merhaba arkadaşlar 6 senedir irc sunucum var ben ilk kez bi kardeşim vasıtası ile duydum! Aranızda böyle bi firma yada isim duyan varmı.

    Ben sizlere kısaca anlatayım; bi kardeşim irc sunucu açacaktı bu kişilere 20 ytl yollamış ve 3 gündür adamlardan ses seda yok, bugun boş sunucuyu açmış ve domain benim panelimde olduğu için beni çağırtmış ve sonrasında geçen konuşmaları buraya kopyalıyorum, yorum sizin...

    ------
    [14:21] <AkSheLL> Fatih
    [14:21] <Fatih> ewt
    [14:21] <AkSheLL> Kardesim
    [14:21] <AkSheLL> Domain ßilgilerini Verirmisin
    [14:22] <Fatih> domain bilgisi derken neyi kastediyorsun
    [14:22] <Fatih> anlamadım.
    [14:22] <AkSheLL> Fatih
    [14:22] <AkSheLL> iSimtesciL.net den Almadınızmı
    [14:22] <AkSheLL> ?
    [14:22] *** GeNCo mod değiştirdi:+b *!*@NeTadmiN.Sohbeteyiz.Net
    [14:22] <Fatih> AkSheLL
    [14:22] <Fatih> sen ne istedigini söyle
    [14:22] *** GeNCo mod değiştirdi:-b *!*@NeTadmiN.Sohbeteyiz.Net
    [14:22] <Fatih> benim panelimde 60 küsür tane domain var
    [14:22] <Fatih> ne yapılacaksa ben yaparım
    [14:22] <AkSheLL> Fatih
    [14:22] <AkSheLL> Kardesim
    [14:22] <AkSheLL> GeNCo
    [14:22] <AkSheLL> Kardesim
    [14:22] <AkSheLL> Arkadas
    [14:23] <AkSheLL> Yaparmısın
    [14:23] <AkSheLL> Kanalını Halle etsin
    [14:23] <AkSheLL> ßirdaha
    [14:23] <AkSheLL> ßana
    [14:23] <AkSheLL> ßöyle $öyle
    [14:23] <AkSheLL> Der
    [14:23] <AkSheLL> qeLirsen
    [14:23] <AkSheLL> Hic Karısmam
    [14:23] <AkSheLL> Kolay Gelsin Size
    [14:23] *** AkSheLL (is0hbet@NeTadmiN.Sohbeteyiz.Net) Çıktı (Sohbeteyiz.Net Ayrıldı !!)

    ---Daha sonra msn de de domain panelini ne yapacağımı sorduğumda verdiği cevap...
  • 02-03-2008, 15:01:12
    #2
    fatih seni ucuz biri sanmış anlaşılan.. böylelerine meydanı bırakmamak lazım..
  • 02-03-2008, 15:16:13
    #3
    Bence buraya bu konuyu açman bile gereksiz. Ne kadar pro olduğu ortada kişinin
  • 02-03-2008, 15:43:35
    #4
    benim panelde de domain var gelsin vereyim