Merhaba arkadaşlar 6 senedir irc sunucum var ben ilk kez bi kardeşim vasıtası ile duydum! Aranızda böyle bi firma yada isim duyan varmı.

Ben sizlere kısaca anlatayım; bi kardeşim irc sunucu açacaktı bu kişilere 20 ytl yollamış ve 3 gündür adamlardan ses seda yok, bugun boş sunucuyu açmış ve domain benim panelimde olduğu için beni çağırtmış ve sonrasında geçen konuşmaları buraya kopyalıyorum, yorum sizin...

------
[14:21] <AkSheLL> Fatih
[14:21] <Fatih> ewt
[14:21] <AkSheLL> Kardesim
[14:21] <AkSheLL> Domain ßilgilerini Verirmisin
[14:22] <Fatih> domain bilgisi derken neyi kastediyorsun
[14:22] <Fatih> anlamadım.
[14:22] <AkSheLL> Fatih
[14:22] <AkSheLL> iSimtesciL.net den Almadınızmı
[14:22] <AkSheLL> ?
[14:22] *** GeNCo mod değiştirdi:+b *!*@NeTadmiN.Sohbeteyiz.Net
[14:22] <Fatih> AkSheLL
[14:22] <Fatih> sen ne istedigini söyle
[14:22] *** GeNCo mod değiştirdi:-b *!*@NeTadmiN.Sohbeteyiz.Net
[14:22] <Fatih> benim panelimde 60 küsür tane domain var
[14:22] <Fatih> ne yapılacaksa ben yaparım
[14:22] <AkSheLL> Fatih
[14:22] <AkSheLL> Kardesim
[14:22] <AkSheLL> GeNCo
[14:22] <AkSheLL> Kardesim
[14:22] <AkSheLL> Arkadas
[14:23] <AkSheLL> Yaparmısın
[14:23] <AkSheLL> Kanalını Halle etsin
[14:23] <AkSheLL> ßirdaha
[14:23] <AkSheLL> ßana
[14:23] <AkSheLL> ßöyle $öyle
[14:23] <AkSheLL> Der
[14:23] <AkSheLL> qeLirsen
[14:23] <AkSheLL> Hic Karısmam
[14:23] <AkSheLL> Kolay Gelsin Size
[14:23] *** AkSheLL (is0hbet@NeTadmiN.Sohbeteyiz.Net) Çıktı (Sohbeteyiz.Net Ayrıldı !!)

---Daha sonra msn de de domain panelini ne yapacağımı sorduğumda verdiği cevap...